Ik vind het fijn dat ik zelf kan bepalen hoe laat ik opsta en eet.
Bewoonster Oudewater

Wie hier niet went, went nergens.
Bewoner Waalwijk

Uw medewerkers van Futura hebben met tranen in hun ogen mij gecondoleerd, dat vind ik zo mooi, ze gaven echt om mijn moeder waren zo betrokken.
O.J.

De overgang naar Futura was groot: tijd voor bewoners; geen overbodige tijdverspilling aan administratie, een oase aan rust en een gezellige sfeer! Dit alles gaf mij weer plezier in het werk.
Medewerkster uit Waalwijk

Er wordt individueel gekeken naar wat nodig is. Ons familielid ervaart vrijheid.
Mantelzorger Waalwijk

Ik wil onze dank uitspreken aan Futura, haar zorgteam en de bewoners, voor de fijne tijd met warme contacten en liefdevolle verzorging die onze vader in Futura is geboden.
B.Z.

Wat ik voornamelijk koester zijn de momenten dat ik met de bewoners een praatje kon maken, en dat ik daar gewoon de tijd voor kon nemen. Het menselijk contact is belangrijk in de zorg die je geeft, en bij Futura Zorg staat dit voorop.
Oud medewerkster Futura

Zeer persoonlijk, zeer mensgericht.
Mantelzorger F.

Cliëntenraad

Conform de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen heeft ook Futura Zorg een cliëntenraad aangesteld. De cliëntenraad komt op voor de gemeenschappelijke belangen van alle bewoners van Futura Zorg en bewaakt de kwaliteit van de zorg. De leden adviseren het bestuur bij belangrijke beslissingen. Bijvoorbeeld bij investeringen of aanpassingen in het beleid. Ook geeft de cliëntenraad het bestuur advies over onderwerpen die onze bewoners raken. Op de locatie hebben wij een bewonersraad, een overleg van en voor de bewoners waar o.l.v. de locatiebeheerder wordt gesproken over de dagdagelijkse zaken. Wij streven ernaar om vanuit alle locaties een afvaardiging in de cliëntenraad te hebben.

Vergroot lettertype
Vergroot contrast: