Ik vind het fijn dat ik zelf kan bepalen hoe laat ik opsta en eet.
Bewoonster Oudewater

Wie hier niet went, went nergens.
Bewoner Waalwijk

Uw medewerkers van Futura hebben met tranen in hun ogen mij gecondoleerd, dat vind ik zo mooi, ze gaven echt om mijn moeder waren zo betrokken.
O.J.

De overgang naar Futura was groot: tijd voor bewoners; geen overbodige tijdverspilling aan administratie, een oase aan rust en een gezellige sfeer! Dit alles gaf mij weer plezier in het werk.
Medewerkster uit Waalwijk

Er wordt individueel gekeken naar wat nodig is. Ons familielid ervaart vrijheid.
Mantelzorger Waalwijk

Ik wil onze dank uitspreken aan Futura, haar zorgteam en de bewoners, voor de fijne tijd met warme contacten en liefdevolle verzorging die onze vader in Futura is geboden.
B.Z.

Wat ik voornamelijk koester zijn de momenten dat ik met de bewoners een praatje kon maken, en dat ik daar gewoon de tijd voor kon nemen. Het menselijk contact is belangrijk in de zorg die je geeft, en bij Futura Zorg staat dit voorop.
Oud medewerkster Futura

Zeer persoonlijk, zeer mensgericht.
Mantelzorger F.

Klachten

Het kan gebeuren dat u een klacht hebt over de dienstverlening van Futura. Natuurlijk hopen wij dat u in dat geval deze klacht bespreekt met de medewerker en eventueel locatiebeheerder die het betreft en dat uw klacht op die manier wordt opgelost. Desgewenst kunt u ook contact opnemen met het hoofdkantoor van Futura.

Wilt u uw klacht neerleggen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan is dat ook mogelijk. Futura is aangesloten bij branchevereniging SPOT. Deze vereniging voorziet in een gratis klachtenfunctionaris waar u terecht kunt met uw klacht. Het toepasselijke klachtenreglement kunt u hier downloaden.

Tot slot kunt u ook een formele klacht indienen bij een geschilleninstantie. Futura is – via SPOT – aangesloten bij Stichting Zorggeschil. Het klachtenreglement van Stichting Zorggeschil kunt u hier downloaden.

Vergroot lettertype
Vergroot contrast: