Even voorstellen: hoofdkantoor
Claudia Willemsens, directeur
Sinds februari 2024 ben ik werkzaam als directeur van Futura Zorg en vanuit deze functie eindverantwoordelijk voor een mooie organisatie. Ik werk vanuit het hoofdkantoor in Rotterdam, maar ben ook geregeld te vinden op één van de locaties. Ik ben ruim 20 jaar werkzaam in de zorg, waarvan de laatste 5 jaar binnen de VVT sector. Ik heb zowel de intra- als extramurale kant mogen ervaren en in mijn laatste functie was ik als regiodirecteur verantwoordelijk voor 14 operationele en 4 nog te openen kleinschalige woonvoorzieningen voor mensen met dementie. Ik heb een passie voor de ouderenzorg. Mensen hebben een leven vol verhalen, ze hebben zichzelf altijd kunnen redden en dan komt langzaamaan het moment waarop dat niet meer gaat. Het is prachtig om juist dán hulp en ondersteuning te kunnen bieden passend bij de mens en de situatie. Ik geniet ervan als medewerkers dat uitdragen en ik geniet van alle verhalen van bewoners over vroeger. Over hoe mensen geleefd hebben, waar ze nog een glimlach van om hun mond krijgen, maar soms ook waar nog een stukje verdriet zit. Een hand op iemands hand leggen en er gewoon even zijn. Dat vind ik mooi. Mijn streven is dan ook dat voor alle aanwezigen in een Futurahuis íedere dag telt en het fijn is om er te zijn.
Laura van der Spa, manager bedrijfsvoering
Op 1 januari 2023 ben ik bij Futura Zorg in dienst getreden als manager bedrijfsvoering waarbij ik mij o.a. bezig houd met het aansturen van de afdeling Kwaliteit en de verbinding vorm tussen Futura Zorg en de stafdiensten zoals human resources (personeelszaken) en financiën van Venturion Health & Care: de moedermaatschappij van Futura Zorg. Voordat ik bij Futura Zorg in dienst ben getreden, was ik al 12 jaar werkzaam bij Venturion Health & Care in verschillende functies. Vanuit mijn laatste functie als Manager Procesoptimalisatie werd ik bij Futura Zorg ingezet als projectleider Kwaliteit@ en bij de overgang van PGB naar VPT. Tijdens deze projecten heb ik Futura Zorg leren kennen als een inspirerende organisatie in ontwikkeling met een grote schare gepassioneerde collega’s. Een organisatie waar ik graag onderdeel van wil zijn en daarom ben ik trots dat ik mij inmiddels lid van de familie mag noemen.
Cynthia Slotema, managementassistente
Sinds maart 2018 werk ik met veel plezier bij Futura Zorg op het hoofdkantoor. In mijn functie als managementassistente ondersteun ik de directie en de verschillende locatiebeheerders en medewerkers. Mijn werkzaamheden variëren van het regelen van soms hele kleine dingen tot het organiseren, afhandelen en/of betrokken zijn bij allerlei grotere zaken voor de organisatie als geheel. Denk hierbij bijvoorbeeld aan marketing of ondersteuning bij de opstart van nieuwe locaties. Af en toe ben ik voor werkoverleg ook te vinden in één van de Futurahuizen. Dat geeft mij de gelegenheid om mee te kijken in de keuken en mijn betrokkenheid bij het werk nog verder te vergroten. In mijn functie draag ik met veel plezier en trots indirect mijn steentje bij aan de zorg die Futura Zorg haar bewoners biedt.
Angela Myers, boekhouder/controller
Sinds augustus 2016 ben ik werkzaam bij Futura Zorg als boekhouder/controller. Ik verzorg de financiële administratie voor de gehele Futura organisatie; voor zowel het hoofdkantoor als voor alle Futurahuizen. Mijn werkzaamheden zijn erg uitgebreid: van administratieve werkzaamheden en personeelsadministratie tot aan het voorbereiden van de jaarrekening voor de accountant. Ik doe dit met veel plezier. Zo nu en dan ben ik ook wel eens bij één van de Futurahuizen aanwezig. Het is dan ook erg leuk om te zien hoe ik indirect mijn steentje bijdraag aan het werk en de zorg in de Futurahuizen.